Monday 12 September 2016

BAHAYA KEKEJANGAN KAKI SEMASA HAMIL.

Alhamdulillah, setelah 6 bulan kelahiran bayi pertama saya, saya nak berkongsi sedikit masalah sepanjang mengandungkan bayi yg lepas. Masalah utama selepas loya dan muntah pada trimester pertama adalah kekejangan kaki iaitu kerap berlaku pada malam hari dan terjadi pada timester ke 2 dan ke 3. Kepada ibu ibu yg tidak gemarkan susu ataupun kekurangan pengambilan sumber tenusu pada tempoh kehamilan,  besar kemungkinan boleh mengalami masalah kekejangan kaki. Pengalaman kesakitan ni walaupun hanya berlaku pada tempoh 5 minit atau lebih adalah amat menyakitkan dan boleh mengalirkan airmata.

Jadi, saya ni dah terhantuk baru nak terngadah, dah merasa sakitnya baru nak cari sumber tenusu. Alhamdulillah, selama seminggu saya mengamalkan Ostematrix secara konsistant dan mengambil 4 biji sebelum tidur.Alhamdulillah sehingga melahirkan saya tiada mengalami masalah kekejangan.



Bukan saya sahaja yg amalkan Ostematrix ni.Ramai yg dh consume dan alhamdulillah ada hasilnya dan terbukti membantu.Jum tengok apa kata yang lain.

Selain dari itu, sambil sambil consume Ostematrix boleh lah kalau nak buat regangan kaki sendiri .Maklumlah kalau ibu mengandung ni nak buat regangan yang terlampau memang tidak boleh ,jadi regangan kaki yg ringkas ni Inshaallah boleh membantu.


Semoga apa yang saya kongsikan bermanfaat buat ibu ibu dan bapa bapa yg nak bantu insan kesayangan anda bebas dari masalah kekejangan kaki ni. ;)) 
Dan jangan lupa amalkan pengambilan makanan yg sihat serta makanan tambahan Ostematrix 4 biji sebelum tidur.inshaallah nanti boleh lah kongsikan testimoni anda kt saya ;))


Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi saya ;

fb/ly bydury /sibushaklee
pm whatsapp : 014 5966167
#sibushaklee #stargazer #risebyliftingothers #lifeAMazing #PengedarshakleeSibu #CODsibu












No comments:

Post a Comment

Rahsia Kulit Halus dengan 3 Bahan Mudah di Rumah.

Perkara yang sangat mengerikan dan menakutkan bagi seorang wanita ialah Tua sebelum Usia.Bayangkan usia muda seorang wanita dalam linku...