Saturday 1 November 2014

Cinta Pertama ku.

Alhamdulillah setelah sekian lama baru kembali nak start balik tulis tulis surat cinta ni.Terima kaseh kepada mommy nida n nenny ida yg kasi push factor nak bercerita tentang kisah kisah Cinta aku dan Shaklee.
Perkenalan bermula dari laman sosial muka buku ni lama lama dok search apa yg harus nak buat untuk menjana ekonomi. hmmm itulah tujuan asalnya nak jatuh cinta.Alhamdulillah ALLAH dan bagi jalan jalan pertemuan dengan fb page mommy nida.So,start lh nak usha usha APA ITU SHAKLEE?? Macam mana nak join ??
Lets we keep it Simple n Sweet ok.Taraaaa. . Cinta pun mula berputik bila yana inbox mommy nida dan dapat pulak respon yang positif.Mula muda niat di hati nak jadi drop ship je. . agk lama juga tu perkenalan.At last In August  2013 im officially Engaged with SHAKLEE..Alhamdulillah.semoga ukhuwah yang dimulakan dengan niat yang baik dan jalan yang baik dapat berakhir dengan pengakhiran yang lebih baik.
Nak di jadikan cerita yang menbuatkan Cinta Pertama menjadi memori yang terindah dan dikenang sampai bila bila adalah my 1st SUPPLEMENT SHAKLEE yang yana consume sampai hari ini VITA C dan VITA E COMPLEX.Alhamdulillah.perasaan nya bila jatuh Cinta hanya ALLAH yg bagi nikmat perasaan tu.Terima kaseh ya ALLAH.terima kaseh mommy nida. haaaa. . berpuas hati sangat bila guna skin care supplement yg BUDGET ni. .memeng BERKESAN . .
Mcm tu lah kisah Cinta Pertama yg sentiasa jadi ingatan yana. . Inshaallah kisah CInta VITA C dan VITA E boleh jadi rujukan sapa sapa yang nak cari cinta sejati SHAKLEE.Alhamdulillah.

1 comment:

  1. Tahniah ye na.. dah okay dah tok.. penambah baikan kelak kita crita dalam wassap.. hehe

    ReplyDelete

Rahsia Kulit Halus dengan 3 Bahan Mudah di Rumah.

Perkara yang sangat mengerikan dan menakutkan bagi seorang wanita ialah Tua sebelum Usia.Bayangkan usia muda seorang wanita dalam linku...