Saturday 8 November 2014

Cinta ALLAH

Selamat pagi yang berbahagia. Alhamdulillah tersedar dari mimpi lena yang kadang melalaikan hambanya.syukur kerana kita masih diberi kesempatan untuk sujud di muka bumi yang semakin hari penuh dengan pelbagai cabaran duniawi.

Sedikit perkongsian untuk dijadikan panduan bersama.mudah mudahan mendapat petunjuk dari Nya bg mengisi hati hati menuju Redha Nya.


" Ya ALLAH aku meminta petunjuk Mu dengan ilmu Mu dan aku bermohon keputusan Mu dengan kudrat Mu dan aku meminta dengan kebaikan Mu yang maha Agung kerana sesungguhnya Engkau berkuasa sedangkan aku tidak berkuasa,Engkau maha mengetahui sedangkan aku tidak mengetahui dan Engkaulah Maha Mengetahui yang ghaib .Ya Allah, Sekiranya Engkau ketahui bahawa perkara ini baik untuku, agamaku, kehidupanku, dan akibat perkaraku ini maka tetapkanlah untukku dan mudahkanlah ia untukku kemudian berkatilah aku padanya.Sebaliknya jika engkau mengetahui bahawa perkara ini tidak baik untukku, agamaku,kehidupanku, dan akibatnya kepada aku,maka jauhkanlah ia dari ku dan jauhkanlah aku darinya, tetapkanlah yang baik untukku, dan redhailah aku dengannya. "


Alhamdulillah.Jum Subuh. Permulaan pagi yang penuh berkat dan bermanfaat semoga berjalan lancarlah perjalanan kehidupan di hari ini. Inshaallah


Untuk menikmati kehidupan yang bahagia  mampu memberikan kebaikan kebaikan dan aura yang sentiasa positif dalam kehidupan ,semestinya mempunyai tubuh badan yang sihat dan cergas.

Pengambilan dan pengamalan sarapan pagi yang seimbang adalah amat diperlukan sepanjang hari. Keperluan protein yang cukup boleh diperolehi dari sumber ESP yang amatbaik dan tiada kandungan GMO.

Ready stock ESP available skrg.siapa cepat dapat ^^
Untuk sebarang maklumat dan panduan ataupun pertanyaan bolehlah
pmWhatsapp 014 5966167
facebook : www.facebook.com/ly bydury



No comments:

Post a Comment

Rahsia Kulit Halus dengan 3 Bahan Mudah di Rumah.

Perkara yang sangat mengerikan dan menakutkan bagi seorang wanita ialah Tua sebelum Usia.Bayangkan usia muda seorang wanita dalam linku...