Tuesday 18 October 2016

TIPS BISNES SHAKLEE SAYA.

!!! TIPS BISNES SHAKLEE  SAYA !!!

Perkara yang saya paling suka tentang bisness Shaklee ni !!! Ko buat ko dapat !!! Ko nak ko buat !!
Simple kan. Tapi deep sungguh. Mmg ini pendapat saya sendiri. It is TRUE !!

Betul lh tu. Klo kita mmg ada target nak buat. Nak capai. Apa saja alasan mmg boleh atasi. Dah xda alasan Tak Nakk !!! Yg ada,  OK !!! Saya nak ni. Saya nak tu. . Saya mesti dapat bonus rm*** bulan ni. Bulan dpn rm**** pulak. Dan seterusnya. . .itu pasal RM .

Masa mula2 dulu !! Okk. Saya xnak bekas jerawat ni !!!So, jatuh cinta dgn VitaC. vita E. Haaa. Berhasil juga akhirnya .konsistant mkn supplement !! Pentingg. Kata nak kesan kannn .

Preggy pulak. . No 1 mslh cramp2. Alahaii !! Jgn risauu. ostematrix kan ada. Yes!! Alhamdulillah :))Konsistant arrr. Tiada lagi mslh !!tu testimoni sendiri. Testimoni family. Kwn kwn. .juga postive. Alhamdulillah. Setia sampai skrg dgn Shaklee ni.

Tips No 1 dan utama. Bukan stakat dlm bisness Shaklee saja. Tp apa pun yg kita nak buat. Adalah. FOKUS dan KONSISTANT !!!  Perlu displin nak buat dan capai semua tuuu !! contoh. Nak buat entry x 6 sehari. Kena atur masa dan plan betul2 bla nak buat.

Panjang pulak yang ditaip ni ;)) hee. Yang nak dsampaikan TIps 1 saja. inshaallah. Klo ada elemen no 1 ni bila berniaga !!! Org pun akan suka, percaya kita kann :))

Ikhlas dari KakyOng,
#tipsSaya #trustedseller #cegahLebihbaikdrmengubati
#stargazerpro #sibushaklee #risebyliftingothers

* Gambar ni antara gambar yang terawal vitaC dan Vita E yang buat saya jatuh hati *




No comments:

Post a Comment

Rahsia Kulit Halus dengan 3 Bahan Mudah di Rumah.

Perkara yang sangat mengerikan dan menakutkan bagi seorang wanita ialah Tua sebelum Usia.Bayangkan usia muda seorang wanita dalam linku...